Penktadienis, 18 sausio 2013 12:07

D.U.K.

Parašė 
Įvertinti šį įrašą
(0 balsai)

Dažnai Užduodami Klausimai

Klausimas. Kokios knygos sudaro Agni Jogos (Gyvosios Etikos) Mokymą? Ar galėtumėte pateikti N.K.Rericho parašytų veikalų sistemą, galbūt jie irgi sudaro kažkokį mokymą? O gal tie darbai liečia konkrečias gyvenimo sritis? Norėčiau paskaityti kažką Rericho, bet tokioje daugybėje darbų sunku atsirinkti tai, ko reikia dabar. Man tai padėtų geriau suvokti Rerichų darbus.

 Ne pirmą kartą sulaukiame tokio klausimo, nusprendėme į jį atsakyti išsamiau.

Svetainė „Gyvosios Etikos mokykla“ skirta supažindinti su Agni (Ugnine) Joga arba Gyvosios Etikos Mokymu.

Tinklapyje pateikiamos ištraukos iš Gyvosios Etikos, taip pat Jelenos Rerich laiškų ištraukos bendraminčiams visame pasaulyje, bei N.Rericho straipsniai. Tinklapyje galima dalinai susipažinti su tėvo (N.Rericho) ir sūnaus (Sv.Rericho) nutapytais paveikslais. Taip pat tinklapyje pateikiamos ištraukos ir iš Agni Jogos pasekėjų darbų: K.Riabinino, R.Rudzičio, B.Abramovo, N.Uranovo, Alf.Cheidoko, St.Stulginskio ir kt. Biografijų skyrelis

Gyvoji Etika - tai mokymas, apimantis be išimties visas gyvenimiškas sritis. Visos Mokymo knygos ir pasekėjų veikalai yra apie Kosminius Dėsnius, Kultūrą, žmogaus moralę, etiką ir apie tai, kaip ištrūkti iš užburto nesėkmių rato. Kaip matote pasirinkimas labai platus, gerokai platesnis, nei galima įsivaizduoti iš pirmo žvilgsnio. Konkrečių nurodymų pateikti neįmanoma, nebent vieną - Agni Jogos knygas skaityti reikia iš eilės, tik tada bus įmanoma suprasti. Šokinėjimas iš vienos knygos į kitą naudos neatneš. Kiekvienoje knygoje mintys lyg ir kartojasi, bet iš tikrųjų jos yra praplečiamos arba pažiūrima į reiškinį iš kitos pusės. Kiekviena knyga formuoja mąstymo kryptį ir tik tada, kai visos knygos perskaitytos nuo pradžios iki galo, bus galima kalbėti apie rezultatus. 
*
„Daug kartų jūs išgirsite gyvenimišką frazę „aš nutolau ir po to vėl priartėjau“. Mokėkite atsakyti: „kiek galimybių jūs praradote, šokdamas tokį šokį!“ Deja, nesuskaičiuota, kiek žmonija praranda tokių asmeninių šuoliavimų metu. Pasipūsdami pasitraukia ir vedami egoizmo vėl priartėja. Ši vidinė veikla primena padegamos virvės tvaiką. Tikrosios žygio pirmyn-atgal priežasties neįvardijimas gali pratrinti grindyse skylę. Deja nuospaudos ant padų reikalaus skausmingo pradūrimo.“(Znaki Agni-Jogi, 69).
*
Visa kita greta mokymo einanti literatūra gali būti skaitoma pasirinktinai, atskirais straipsniais ir temomis. Jums patiems teks apsispręsti, ką pasirinkti skaityti ir kam suteikti pirmenybę. Agni Jogą patartina studijuoti sulaukus 30-ties, nes tik tokiame amžiuje žmogus yra laikomas subrendęs ir pasiruošęs atsakingiems sprendimams. Tik tokiame amžiuje gali atsiverti viršutiniai centrai.
Šios svetainės tikslas supažindinti su Gyvąja Etika, bet kiekvienas yra laisvas nuspręsti, kokią vietą jo gyvenime užims Mokymas.
Galbūt vieniems tinklapis suteiks naujų minčių ir padės sunkią apsisprendimo minutę; kitiems svetainė taps tik įdomiais skaitiniais. Galbūt, kas patikės, kad Gyvoji Etika gali tapti jo gyvenimo būdu ir pasirinks agni (ugningo) jogo kelią...
*

Klausimas. Labai apsidžiaugiau, kai radau Jūsų puslapį internete. Jau seniai ieškojau rerichiečių adreso Lietuvoje. Man labai įdomu, ką veikia Rericho draugijos Lietuvoje (kokia veikla užsiima) ir, jei vyksta darbas, ar įmanoma prisidėti prie jo. O gal vyksta kokios paskaitos...

Mes taip pat labai džiaugiamės kiekviena gauta žinute ir dėmesiu Gyvajai Etikai. Jūs klausiate, kokia veikla užsiima rerichiečiai? Pirmas ir pats svarbiausias rerichiečio darbas, taip teigia Gyvoji Etika, yra saviaukla, savo minčių ir veiksmų tobulinimas ir bandymas atsikratyti žalingų įpročių ir ydų. Tai individualus kiekvieno darbas, jį atlikti padeda sistemingas Gyvosios Etikos skaitymas. Tai labai ilgas ir kruopštus darbas.
Pirmieji darbo rezultatai pasirodo anksčiausiai po trejų metų ir tik po septynerių metų galima pamatyti Gyvosios Etikos studijavimo ir pritaikymo gyvenime reztus. Pradžioje gali atrodyti, kad tai labai lengvas užsiėmimas. Atsiradęs vidinis džiaugsmas lydi kiekvieną dieną, kiekvieną žingsnį, bet tai tik pradžia. Po pusmečio ar po metų užklumpa netikėti ir nelaukti sunkumai - audringos emocijos nenori paklusti disciplinai, joms patinka chaosas. Gyvoji Etika tarsi plūgas suaria mūsų gyvenimą, viską ištraukdama į paviršių, į dienos šviesą. Šiuo momentu daugelį sukausto baimė, jie pasimeta ir išduoda Mokymą. O tai tik nauja pakopa jūsų gyvenime, į paviršių išlenda tik tai, kas buvo užsigulėję ir visą laiką trukdė jums eiti pirmyn. Žinoma, tokiu momentu geriausia būti tarp bendraminčių, nes tik jie gali suprasti ir padėti. Tokių yra labai nedaug, todėl reikia būti labai atsargiam pasirenkant draugus ir kiek įmanoma atsargiau atskleisti savo širdies džiaugsmą, kuris tiesiog veržte veržiasi...
*
Miesčioniškas mąstymas įprato pasišventėlį prilyginti bažnyčios tarnautojui, skendinčiam smilkalų dūmuose, besimeldžiantį ar ištiesta ranka laiminantį mases. Dar jį įsivaizduoja tylioje celėje, su karstu vietoj lovos. Sausas, asketiškas veidas, tyli kalba ir vienuolyno ąžuolų šlamesys už lango. Juoda sutana, rožančius, žiedas su brangakmeniu...
Šiandieninis pasišventėlis ne toks - jis nūdienos Gyvenimo kūrėjas. Nei apranga, nei veido išraiška neišsiskiria jis iš aplinkinių. Darbinis kombinezonas, madingas kostiumas, šventiko sutana, diplomato frakas ir kariškio munduras - viskas vienodai gali tarnauti jam rūbu.
Ne smilkalo dūmuose bėga jo gyvenimas, o žiauriame žmonių siekių - karjeros, turto ir aistrų patenkinimo sąvartyne... Ne paklusniai nulenktas galvas mato jis aplink, bet įtarumo perpildytus žvilgsnius, piktai dėbčiojančius iš po nuleistų vokų. Lėkšti juokeliai ir piktas šnypštimas palydi pasišventėlį, tarytum sakytų: - Meluoji... Apsimeti šventu... Neapgausi mūsų... Negali būti, kad tu neklystum, neapgaudinėtum, negirtuokliautum, nepiktžodžiautum, nesisavintumei, kaip mes ...Slepi tik...
Išsigimę pikto šmeižto šikšnosparniai skrenda paskui jį. Retai, labai retai jis mato klausiančias akis, ieškančias tikro žinojimo, kurioms galima patikėti žinojimo grūdą... Dar rečiau jis sutiks bendramintį, uždegusį kaip ir jis širdies žibintą ir išėjusį kviesti į pažinimo šventę... (A.Cheidok. Raduga Čudies, Vieda, 1994, psl. 255).

Klausimas. Išvardinkite Agni Jogos knygas.

Agni Jogos arba Gyvosios Etikos knygos yra Jelenos bei Nikolajaus Rerichų pokalbiai su Rytų Mahatmomis. Pirmą kartą jie buvo publikuoti rusų kalba 1924-1937 metais. Tai vienas iš aukščiausių dvidešimtojo amžiaus dvasinių pasiekimų, įkūnijančių savyje filosofinę, moralinę ir poetinę Pasaulio apmąstymo sintezę. Remdamasis dvasine žmonijos praeities patirtimi, Gyvosios Etikos Mokymas pažymi mūsų planetos (kaip Kosmoso dalies) naujo, tobulesnio evoliucijos lygio kūrimo kelius.

1. Листы Сада Мории. Зов 1924 г.

2. Листы Сада Мории. Озарение 1925 г.

3. Община 1926 г.Община (изд. Урга) 1927 г.

4. Знаки Агни Йоги 1929 г.

5. Беспредельность, часть 1 1930 г.

6. Беспредельность, часть 2 1930 г.

7. Иерархия 1931 г.

8. Сердце 1932 г.

9. Мир Огненный, часть 1 1933 г.

10. Мир Огненный, часть 2 1934 г.

11. Мир Огненный, часть 3 1935 г.

12. Аум 1936 г.

13. Братство, часть 1 1937 г.

14. Братство, часть 2. Надземное 1938 г.

15. Напутствие вождю 1933г.

Prie kiekvienos knygos nurodyti metai, kaip ne kartą pabrėžė J.Rerich, nenurodo pirmojo išleidimo datos (nors kartais ir sutampa). Data išsaugoma kiekviename naujame leidime kartu su pavadinimu „nes parodo ne išleidimo datą, bet būtent metus, kada knyga buvo užbaigta. (...) Datos išsaugojimas turi didelę reikšmę knygos turiniui.“

Skaityti 2264 kartai Atnaujinta Šeštadienis, 02 kovo 2013 18:41
Daugiau šioje kategorijoje: « Kontaktai Etikos kodeksas »

Palikite komentarą

Įsitikinkite, kad įvedėte reikalingą informaciją, kur nurodyta (*).
HTML kodas nėra neleidžiamas.

  • Moralė yra visų dalykų pagrindas, o tiesa – moralės esmė.

    Mahatma Gandis

Friday the 24th. Joomla 2.5 Templates Designed by Joomla Templates Free. © Šiaulių m. Rericho v. klubas, studija Gin-Dia
Copyright 2012

©